Επίσκεψη στην .... Ινδία

Επίσκεψη στην Ινδία

 

Κατά τη διάρκεια αυτής της εβδομάδας, μιλήσαμε για την Ινδία, μία όμορφη χώρα που βρίσκεται στα βάθη της Ασίας. Η χώρα αυτή χαρακτηρίζεται τόσο από την υπερβολή, όσο κι από την ηρεμία και την ψυχική γαλήνη των κατοίκων της.

Μέσα από το μάθημα της φιλαναγνωσίας, μάθαμε βασικές πληροφορίες για την Ινδία, όπως τη γεωγραφική της θέση, τις γειτονικές χώρες, τη πρωτεύουσα, τις μεγαλύτερες πόλεις, τα χρώματα της σημαίας, τη γλώσσα, τις θρησκείες, τα ιερά ζώα, τη γλώσσα, το νόμισμα, την ιδιαίτερη μουσική και τις εντυπωσιακές παραδοσιακές φορεσιές τους.

Στη συνέχεια, μέσα από μάθημα της επιμόρφωσης και την προβολή βίντεο και φωτογραφιών, παρατηρήσαμε την εντυπωσιακή αντίθεση που υπάρχει στη χώρα αυτή, με βάση την οικονομία, την καθημερινότητα, τα μνημεία, τα αξιοθέατα, τη μουσική και τη θρησκεία του Ινδουισμού.

Όσον αφορά την οικονομία, στην Ινδία υπάρχουν λίγοι άνθρωποι που είναι πολύ πλούσιοι και οι περισσότεροι που είναι φτωχοί κατοικούν σε τριτοκοσμικές περιοχές, βιώνοντας αντίξοες συνθήκες.

Ακόμη, μάθαμε για τα εντυπωσιακά μνημεία που κοσμούν τη χώρα, όπως το Ταζ Μαχάλ, το οποίο μπορεί κανείς να αντικρύσει ξεχνώντας τη φασαρία και την σύγχυση που επικρατεί στο κέντρο της πόλης. Αυτό το μνημείο μπορεί να γαληνέψει τόσο τους κατοίκους, όσο και τους τουρίστες που επισκέπτονται την πόλη Άγκρα.

Επίσης, η Ινδία είναι πολύ δημοφιλής στον χώρο της ψυχαγωγίας και της τέχνης, χάρης τη δυνατή απήχηση της μουσικής και των ταινιών Bollywood, οι οποίες χαρακτηρίζονται από τα έντονα χρώματα, τη χαρούμενη μουσική και τις διασκεδαστικές χορογραφίες, αγγίζοντας την υπερβολή. Παρόλα αυτά, σε αυτή τη χώρα υπάρχουν πολλά κέντρα σκέψης και διαλογισμού, βασιζόμενα στις ιδέες του Ινδουισμού, προσδοκώντας την εσωτερική ηρεμία.

Έπειτα, μέσα από το μάθημα των εικαστικών φτιάξαμε με τα παιδιά του ΚΔΑΠ τις δικές μας σημαίες και με facepainting δημιουργήσαμε χρωματιστά σχέδια χένα.

Μέσα από τα μαθήματα μουσικοκινητικής και χορού, καθώς ακούσαμε τη χαρακτηριστική μελωδία Bollywood τραγουδιών, προχωρήσαμε στην πραγματοποίηση διασκεδαστικών χορογραφιών, μαθαίνοντας βασικές κινήσεις του συγκεκριμένου χορού.

Τέλος, η εβδομάδα μας έληξε με το μάθημα ρομποτικής και το Fridayevent, κατά το οποίο τα παιδιά ψυχαγωγήθηκαν μέσα από ομαδικές μουσικές και εικαστικές δραστηριότητες.

εικόνα_Viber_2023-05-21_19-06-56-858.jpg εικόνα_Viber_2023-05-21_19-06-56-981.jpg εικόνα_Viber_2023-05-21_19-06-57-418.jpg εικόνα_Viber_2023-05-21_19-06-57-608.jpg εικόνα_Viber_2023-05-21_19-06-57-693.jpg εικόνα_Viber_2023-05-21_20-23-48-463.jpg

ΚΔΑΠ ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΠΛΑΤΩΝΟΣ

ΈΝΑ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ & ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ

ΚΔΑΠ July 2020 for site small2

Για τα παιδιά 5 - 12 ετών. Στις ηλικίες αυτές η γνώση έρχεται μέσα από δράσεις-παιχνίδια. Διαθέτοντας όλα τα σύγχρονα μέσα, τα παιδιά θα απασχολούνται δημιουργικά χωρίς πίεση και άγχος.

Για μαθητές από Α' έως ΣΤ' Δημοτικού, διάβασμα  για τα μαθήματα της επόμενης ημέρας, σε ένα 2ωρο πρόγραμμα. Με την επίβλεψη δασκάλων μαθαίνουν να οργανώνουν και να αξιοποιούν το χρόνο τους. Επίσης με εκτενή χρήση υπολογιστών και διαθεματικής e-learning πλατφόρμας για αποτελεσματική και σύγχρονη εκπαίδευση.  Στη συνέχεια και αν το επιθυμούν, μπορούν να χαλαρώνουν με χορό, γυμναστική, πληροφορική και ρομποτική και άλλες δραστηριότητες ανάλογα με τις ομάδες που δημιουργούνται.

Βασικοί άξονες των προσφερόμενων υπηρεσιών είναι…

  • Η απαλλαγή των γονιών από το άγχος του διαβάσματος των παιδιών τους.
  • Η συνεργασία και η κοινωνικοποίηση των παιδιών.
  • Η άσκηση του γραπτού και του προφορικού λόγου.
  • Η άσκηση του σώματος με γυμναστική και χορό.
  • H ανάπτυξη καλλιτεχνικής  έκφρασης.

Στα ΚΔΑΠ των Εκπαιδευτηρίων Πλάτωνος  μπορούν να συμμετέχουν και παιδιά εκτός του προγράμματος ΕΣΠΑ.